(Android/iOS) Moonlight Game Streaming ubegrenset hacking av tokens
Mar 14, 2022 19:42:56 GMT -8
Post by discvinggrunivur on Mar 14, 2022 19:42:56 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Moonlight Game Streaming ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Moonlight Game Streaming IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset hacking av tokens ▞▞▞
▞▞▞ Moonlight Game Streaming 2022 version ▞▞▞
Dette er en bortkastet app. Ikke last ned den
Streamingen fungerer perfekt, latensen er lav. Men det er ingen vits i å bruke appen hvis du ikke kan tilordne knappene på nytt på din egendefinerte USB-enhet koblet til telefonen.
Hvordan bruke den til opptak som det står
Trenger du å ha en datamaskin for å spille spillene? PS trenger en kontroller
Må lukke og åpne appen 20 ganger før du får en strøm til å fungere hver gang
KAN DERE LAGE DETTE FOR KONSOLLER PL.S. JEG TROR FLERE FOLK FÅR DENNE APPEN HVIS DU OGSÅ LAGER DETTE FOR KONSOLLER
Salg un error Kunne ikke starte RTSP-håndtrykk
Sier alltid mislyktes i start (spill)
Dam jeg har bare en gtx 460
Fungerer som annonsert enda bedre enn den offisielle geforce-opplevelsesspillstrømmen. Må ha for PC-spillstreaming på RTX-grafikkkort
Fungerer perfekt (men ikke for alle spill så langt). Jeg har bare brukt den i noen uker nå, men har ikke hatt så veldig store problemer. Noen få spill starter og kjører fint til grafikken i spillet starter og deretter slås spillet av (dvs. Nioh 2), men jeg har ikke fordypet meg i å prøve å fikse det ennå, da 95 % av de andre spillene fungerer. Jeg har heller ikke hatt kontrollerproblemer som andre har rapportert fordi jeg bruker en Razer Kishi med telefonen min og den fungerer perfekt, og jeg anbefaler den på det sterkeste for bruk med denne appen.
Søppel.
Bedre enn noen annen strømmeløsning! Sterkt anbefalt!
Jeg kan ikke tro hvor imponert jeg har vært over Moonlight. Jeg har nylig oppdaget Moonlight mens jeg lette etter en måte å få tilgang til Steam-biblioteket mitt på mens jeg var på farten. Når du spiller hjemme hos meg, holder ikke Steam Link et stearinlys til Moonlight. Jeg har testet på Wifi 6-nettverket mitt, og spillingen føles virkelig hjemmehørende i enhetene jeg har testet på. Jeg er også abonnent på Stadia og GFN, og både på mitt lokale nettverk eller en 5G-tilkobling har Moonlight vært det mest stabile jeg har sett til nå. Bra gjort!
Moonlight Game Streaming Развлечения bomi
Først fungerte det helt fint, men nå drepte det datamaskinen min, og jeg er rasende over dette. Vurder på nytt om du laster ned denne appen.
Falsk dum og fungerer ikke
Utmerket ytelse og liten eller ingen forsinkelse når den brukes på min Note9
Fantastisk app, du kan spille spill fra Android som om du er foran PC-en din
Jeg elsker det helt, jeg bruker det hele tiden når jeg går på kjøkkenet eller på badet og trenger å gjøre noe på min stasjonære PC, også spilling er flott, veldig tilpassbare innstillinger, laveste latens av alle programmene jeg har testet (Parsec, Steam, etc) i hvert fall på hjemmenettverket mitt, har ikke prøvd hjemmefra ennå, men så langt har det gått bra! Håper det fortsetter å bli enda bedre.
Vennligst legg til en mikrofonfunksjon slik at jeg kan bruke enhetens mikrofon eksternt. Legg også til ytterligere optimaliseringer for mobildata.
Denne appen har vært fantastisk, spesielt siden steam link for meg har vært så upålitelig. Lett å anbefale.
Kan du få det til å fungere på bluetooth eller offline plzzzz jeg BEGG DEG
Fishing Clash: Game Memancing Simulasi ier
Apa kah ini bisa buat amd kalo udah djwb ane kasih 5 bintang
Bare Nvidia
Jobbet i noen uker, men sluttet uten åpenbar grunn å koble til PC-en min. Ingenting endret seg, og ingen enkle reparasjoner som å installere GFE på nytt eller bruke forskjellige versjoner fungerer.
Jeg vil at den skal streames fra Xbox
flott app praktisk talt ingen etterslep med høye bildefrekvenser, flott for streaming av skytespill til telefonen min!
Appen fungerte perfekt uten problemer, nå hvis jeg velger PC-en min kobles den til, men ingen skrivebord på mobilen min. Bare navnet på PC-en min midt øverst på skjermen, det er det. Gjør jeg noe galt?
Det er ubrukelig
BUGGY APP, ONCE IN A MOON KOBLER TIL PC TILFELDIG ELLER HVER GANG VISER RTSP HANDSHAKE ERROR 408 n ingen respons på discord server heller,patetisk.
trenger denne appen en pc? Jeg vil vite det fordi jeg virkelig vil spille GTA V....
Dette fungerer ikke. Jeg får stadig dårlig tilkobling selv med 480p@2mb. Jeg har også den nyeste ruteren.
Beste streaming-appen noensinne og den er gratis! Jeg fikk det til å fungere med Oculus Go amazon fire stick og Nvidia Shield Tv.
Av en eller annen grunn er den merket som inkompatibel med Chromebooken min og lar meg ikke installere den, selv om den fungerte helt fint før.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
Dette er nesten perfekt, et veldig lite etterslep, men så lenge det fungerer er jeg fornøyd
Etterslep og sjekkede mønstre over hele skjermen forvrenger visningen, vil i utgangspunktet koble seg til, men vil gradvis bli verre i løpet av de neste sekundene til de bare tilfeldige fargeboksene (dette er for utviklere å hjelpe dem med å fikse det) (alt fungerte bra i begynnelsen, har brukt det før mange ganger og ingen problemer, men siden jeg ikke brukte det de siste ukene dette skjedde, prøvde å oppdatere alt, men det gjorde at det bare dukket opp for den første tilkoblingen)
Jeg skulle ønske at dette funket med GT-serien også
Hvorfor trenger du en PC for å spille på appen?😠
Kan ikke streame over internett....prøvde alt .....selv "bak karriere NAT-klasse" en også
Jeg sier det fordi uansett hva jeg gjør, fungerer ikke kontrollknappene mine på skjermen. Hvordan får jeg dem til å fungere slik at jeg kan bevege meg i spillene jeg spiller?
Det er bra, men måten du må se ut på er veldig merkelig
alt fungerer, men jeg får en etterslep hvert 3. sekund. Internettet mitt er 100 Mbps, og også modemruteren min er over 5 GHz, alle spillene mine har 720p medium innstillinger, selv min Samsung s8 plus har 720p skjerm.ingen nyttig informasjon i fora som faktisk fungerer. jeg kan streame 4k-filmer med medieapper også riggen min er mer enn et gjennomsnittlig oppsett, jeg tror det er selve appen
Det fungerer faktisk. Det eneste virkelige problemet er at hvis tilkoblingen faller, må du starte begge enhetene på nytt for å få den i gang igjen. Men den gjør det jeg trenger. Jeg kan sende pc-skjermen til nettbrettet, og det er stort sett stabilt. Andre ulemper: noen ganger er lyden for komprimert (til tross for at den har rikelig med båndbredde), den fungerer ikke med PS4-kontrolleren min, og noen ganger vil den bare henge et øyeblikk med noen sekunders mellomrom, selv om jeg ikke beveger meg.
når det fungerer, er det flott! Men jeg fant ut at det var ganske hit og savner ... noen ganger får jeg en svart skjerm.
Trenger du en datamaskin til dette!? Wow det ville vært bedre om du ikke gjorde det
Fungerer utmerket på alle enhetene mine ved å bruke 5ghz WiFi.
Jeg har lagt merke til at noen spill er buggy når det gjelder å starte direkte fra appen i stedet for gjennom steam. Lyden ser også ut til å komme fra pc uavhengig av rampelys, og noen ganger (vanligvis rundt oppdateringer) ser det ut til at lydstrømmen velger og velger når den vil fungere. Med det sagt er det ingen bedre måte å nyte alle de kontrollervennlige PC-spillene dine fra lenestolen din (eller porselenstronen).
Etter alle disse årene holder den fortsatt sterk. Har brukt denne appen for flere økosystemer fra psvita til pc til Android, og den holder fortsatt. Ærlig talt kan sette opp uten instruksjoner, men når den ikke følges kan jeg se hvor brukerfeil kan skape veisperringer. Rekvisitter til utviklerne for å holde denne appen i gang og fungere skikkelig langt inn i 2022
Deteksjon til server over usb